היומן של קאוטר סאלאם 

גיהנום תוצרת ישראל (15/6/02)

יומנה של קאוטר סלאם

האם הביטחון הישראלי מבוסס על נערות צעירות ועירומות בחברון?? האם חיילי צה"ל מורשים להפשיט נשים ברחוב?? בכל רחבי העולם החוק הבינלאומי אינו מרשה לחיילים ולשוטרים להפשיט נשים ברחוב, זו הטרדה מינית. לנשים יש את הזכות המלאה לסרב לפקודה שכזו. במקרים כאלה ומסיבות בטחוניות, החייל צריך לקרוא לשוטרת כדי שהיא תבצע את החיפוש על האישה, באופן ובמקום הנכונים.

עשוואק יוסף אל-אטראש בת ה-14 ואחותה וואל'ה, בת ה-15, נעצרו ע"י משמר הגבול הישראלי בחברון ביום רביעי, ה-12 ביוני, 2002, כתוצאה מכך שסרבו להתפשט ברחוב הציבורי!! הן הואשמו בסרוב לפקודה צבאית!!

החיילים חיפשו בכל הדברים שהנערות הצעירות נשאו עימן, אבל לא מצאו כלום. החיילים הורו לנערות הצעירות להסיר את בגדיהן ברחוב הציבורי אל-סהלה ליד שוק הירקות בעיר העתיקה. אבל שתי האחיות סרבו בתוקף. החיילים השתמשו בכוח. הם היכו את האחיות הצעירות בקתות הרובים שלהם בזמן שחיילים אחרים התחילו להפשיט אותן!!

ידיים רכות התעמתו עם כוח צבאי, עשוואק התמוטטה ונפלה לקרקע עם דימום קשה בגבה, האחות הצעירה השניה המשיכה להאבק בחיילים בעודה מנסה להשאר בבגדיה!!

החיילים קראו למשטרה כדי שיעצרו את שתי הקטינות לאחר שעשוואק התמוטטה!! המשטרה עצרה את שתי הקטינות לחקירה של 24 שעות, האחיות הואשמו בסרוב לפקודות הצבאיות ובהתקפת החיילים!!

תחת החוק הצבאי אין ערכים, החיילים יכולים לעשות משהו ולהגיד משהו אחר, אף אחד לא יכול לשאול אותם!! זה הוא החוק הצבאי!! המשטרה קנסה את שתי האחיות בסכום של 600,000 ש"ח, ובעוד 500,000 ש"ח אם לא יופיעו למשפט בבית הדין הצבאי שנקבע להן ל-1 בספטמבר 2002!!

בישראל אין חוק המגן על קטינים או על עיתונאים בוגרים או על אף אחד. זה הוא חוק הכיבוש.