היומן של קאוטר סאלאם 

גיהנום תוצרת ישראל (14/6/02)

יומנה של קאוטר סלאם

למה חיפש אותי המודיעין הישראלי בתאריכים 8-14 בינואר 2002? האם המודיעין הישראלי עדיין מחפש אותי? למה הם השאירו הודעה עם מס' תעודת הזהות שלי שאני מבוקשת? מעולם לא נחקרתי ע"י המודיעין הישראלי, אבל כתבתי הרבה אודות על הדרכים המטורפות בהן הם עדיין חוקרים את הפלסטינים.

כתבתי איך מודיעין השב"כ הם האנשים הכי מכוערים בחברה הישראלית, ושאף אחד לא אוהב אותם.

חברים סיפרו לי הרבה על איך שהם סבלו בגלל אמנון אוביק, קצין השב"כ שגר בשכונה שלהם בכפר תבור. כשגנב שדד את אחד הבתים בשכונה באמצע הלילה, כל השכנים התעוררו ועזרו לתפוס את הגנב, רק אמנון אוביק התבונן במתרחש מהחלון מאחורי הוילון!!

אשתו של אמנון אוביק מחביאה את עצמה מאחורי דלתיים סגורות. אף פעם לא אומרת שלום או עונה כששכניה מברכים אותה לשלום!! היא מסרבת לקשור קשרי ידידות עם שכניה.

הם אמרו, "מאד קשה לחיות בשכונה של מישהו שעובד בשביל מודיעין השב"כ, החיים שלך יהיו יותר מסובכים, תמיד תהיי תחת לחץ כתוצאה מהתנהגותם המכוערת!!

באמת שאנחנו לא רוצים מהם שום דבר, כל מה שאנו צריכים זה שיתנהגו איתנו כמו בני אדם, כשמישהו מברך אותם לשלום או מבקש מהם עזרה, אנחנו לא חושבים שיש איזשהו קשר בין עבודתם של אנשים אלו בשב"כ לבין מתן עזרה לאחרים כשהם מבקשים כוס מים, לימון או כל דבר אחר. שכנים תמיד נזקקים זה לזה!!"

כעיתונאית כתבתי הרבה דברים על השב"כ, ביקרתי אותם הרבה, על הדרך שבה הם משפילים ומפרים זכויות אדם, על האופן בו הם משתמשים בצרכים של אנשים כדי שיוכלו לרגל. כמה הרבה סיפורים רעים ונוראים שמעתי וכתבתי אודות השב"כ, יותר ממה שאני רוצה לזכור!!

אתמול, שמעתי שהשב"כ מחפש אותי. אולי הם רוצים לדבר איתי על הכתבות שלי, או לאיים עלי לא לפרסם אותן, עד כמה טיפש השב"כ??!! ועד כמה אני מוכנה לדעת איך הם חושבים. אני באמת מוכנה להוסיף עוד כמה דפים ליומן שלי לפני שהסוכנות הישראלית תפרסם אותו כספר.