היומן של קאוטר סאלאם 

גיהנום תוצרת ישראל (11/7/02)

יומנה של קאוטר סלאם

זהו היום השלישי של שביתת הרעב שלי, בה התחלתי ביום שני, ה-8 ביולי 2002!! המנהל האזרחי הישראלי בבית אל ענה לבקשתי להענקת אשרת נסיעה, תשובה מתאריך 13 ביוני 2002.

"מנועת שב"כ"!!

תחת "מנועת שב"כ", אני לא יכולה לנוע בשום מקום במתחמים שדל שדה התעופה בן-גוריון, גשר הירדן ואפילו מצרים!! "מודיעין השב"כ שהומלף ע"י ראש משרד העיתונות הישראלי הממשלתי, מר דניאל זימן, שאיחל לי כל טוב!!

זה אותו מר דניאל זימן שהחליט בעבר שלא לחדש את תעודת העיתונאי שלי. הוא המליץ לשב"כ לעזור לו!! השב"כ ביצע את החלטתו ע"י כתיבת שתי מילים תחת מס' תעודת הזהות שלי, "מנועה שב"כ"!! שתי מילים קטנות ששולטות בחיי תחת מעצר בית, מעצר בית מנהלי… איך שלא תסבירו שזה אפשרי!! הכיבוש הישראלי מאד דומה למדיניות האפרטהייד, יותר ממאות השנים ההרוסות של "עידן האבן" של הכיבוש!! אף אחד לא יכול להתווכח עם זה, לכיבוש הישראלי יש את הקרדיט על זה!! זה ה"כל טוב" בשבילי, להיות תחת שליטת השב"כ!!

למה לא??

המדינה הדמוקרטית, מדינת ישראל מפחידה אותי, בגלל חופש הדיבור. זה עשה עבורם הרבה רעש תחת הלוחמה נגד "תעמולת הטרור"!! זה הנזק של תעמולת הלובי הציוני באירופה ובעולם כולו!! האלוף דניאל זימן, דובר הממשלה והמתנחלים, אמר את חוכמתו לעיתונות הזרה ששאלו אותו על גרימת קשיים כאלו לעיתונאים הפלסטינים. "עיתונאים פלסטינים הם פלסטינים. אל לנו לשכוח עובדה זו"!! זה הפשיזם של המאה ה-21.

אולי האלוף דניאל זימן ימצא לי עבודה חדשה במודיעין השב"כ??!! עוד כמה זמן יוכלו האלוף דניאל זימן ומודיעין השב"כ שלו להמשיך לשלוט בחיי ובעבודתי?? אפילו אחרי 20 שנה אני אגיש תלונה נגד "הפשיזם הישראלי" דרך בית המשפט הבינלאומי…