הסיפור של דני 

שמתי להם אותה ישר בפרצוף


ישר ידעתי שזאת הולכת להיות אחלה הצלחה. מבטא מה שכולם חושבים, נוגע ישירות בנקודה, שם לכולם את התשובה מול העיניים, עונה על כל השאלות. רוצים לראות? הנה לפניכם, תקראו לאט, תהגו את ההברות, תמצאו לו מנגינה... "תנו לצה"ל לנצח!!!". עוד פעם, "תנו לצה"ל לנצח!!!" מה אתם אומרים? נתקעו לכם המילים בפה? אין, שנים לא היה לי דבר כזה. שמתם לב לנחישות? עם הסימן קריאה, ועוד 3 פעמים... אין, שיהיה ברור שלא נוותר, עד שהמניאקים האלה בדרג המדיני יתנו לצה"ל את ההוראה.

לא היה לי דבר כזה מאז "שלום עם הגולן" שהיה סטיקר להיט, מה זה להיט, אותו דבר כמו פה, שמתי להם את הפתרון ישר בפרצוף... לא, לא עולה כסף, קחו כמה שאתם רוצים, גם מזה וגם מזה, תדביקו אחד בכל צד.

כן, כמו הדגלים של יום העצמאות. עכשיו זה הולך בשלשות? צריך גם אחד באמצע? לא ידעתי, עניין של אופנה, אה? בשביל הזין באמצע? וואלה, אתם מה זה גברים... לא, אין בעיה, הנה עוד אחד, גם להיט חדש, רעיון סופר מוצלח, לא פחות רציני מההם, נוגע לחיים של כולנו. "לזכות בלוטו כל שבוע!!!" אתם רואים, גם כאן שמתי בשביל הנחישות 3 סימני קריאה... אותם סיכויים כמו שם, צריך רק לדעת לא לוותר. ביי, שיהיה לנו בהצלחה.