היומן של קאוטר סאלאם 

גיהנום תוצרת ישראל (18/7/02)

יומנה של קאוטר סלאם

חלפתי ליד ביתו של האלוף עמוס גלעד בהרצליה, "הרצליה הירוקה". הוא גר בחלק הירוק של העיר. ליוויתי את מר יעקב טבת אל ביתו כדי לפגוש את הרופא המומחה לאף-אוזן-גרון, ד"ר ג' רדושקביץ, רח' כצנלסון 23, גבעתיים. מר יעקב נתן לי טרמפ למרפאתו של הד"ר. הוא לקח אותי מבית חברי בהרצליה לגבעתיים. זה לא היה פשוט למצוא את הכתובת של הד"ר.

אחרי שנסענו לכפר סבא גבעתיים, נוהגים בשעת העומס על הכבישים, גילינו שעשינו טעות. מר יעקב נסע חזרה אל הכתובת הנכונה. הטעות שלנו עיכבה אותנו בשעה כדי לצאת משעת העומס. מר יעקב שמר על השקט בדרך חזרה.

ביקשתי ממנו לספר לי בכנות על מה הוא חושב!! מר יעקב אמר לי שקרה משהו משמעותי כשניסה לעזור למישהו. זה היה סיפור מזעזע של עובד זר בישראל. זה לא מספיק לגלות שהחוק הישראלי לא מגן על עובדים אלה, אלא גם שבאותו הזמן הישראלים הגזענים משתמשים באנשים אלה, ומאשימים אותם בסיפורים נוראים שהם בורחים מההתחיבויות הכספיות שלהם!!

ישראל היא מדינת האין-צדק!!

ישראל היא מדינה גזענית תמיד!!

פגשתי את ד"ר רדושקביץ, הוא מאד נחמד. הד"ר שאל אותי, מאיפה את? אמרתי, "מחברון". הרופא יעץ לי לעשות מבחני שמיעה. את צריכה לראות רופא מומחה. בכיתי כל הדרך הארוכה הביתה. מר יעקוב שמר על שתיקה, הוא הבין את רגשותי. אמרתי הרבה דברים, אבל לא היתה תגובה!! מר יעקב עבד בשגרירות בוינה לפני שפרש! הוא פעיל שלום מ"תאעיוש", תנועה ערבית-יהודית. הגעתי הביתה, החתול הלבן והקטן שלי, "מֶנוֹש", והכלב "זהב" חיכו לי!!