היומן של קאוטר סאלאם 

גיהנום תוצרת ישראל (3/7/02)

יומנה של קאוטר סלאם

גרמתי הרבה רעש ל"הוד מלכותו"!! מהמפקדה של המנהל האזרחי, האלוף דב צדקה. היום, הפדרציה הבינלאומית של העיתונאים, ה -IFJ , ביקשו ממשרדו של האלוף דב צדקה להעניק לי אשרתנסיעה כדי שאוכל לטוס דרך נמל התעופה בן-גוריון. ארגונים אירופאים נוספים פנו אל האלוף בשביל אותה מטרה. צדקה איבד את סבלנותו, הוא לא ישמע יותר בקשות. התשובה היחידה שנתן היא "קאוטר מבוקשת ע"י המשטרה"???

איזו משטרה מחפשת אותי?? האלוף צדקה יודע שהמשטרה הישראלי האזרחית לא מחפשת אותי. הוא יודע ששאלתי את המשטרה האזרחית בחברון ושהם הכחישו את דבריו!!

הקצין החוקר המשטרתי אמר, בנוגע לשאלתי, "לא, על בטוח, אנחנו לא מחפשים אחריך, אולי משטרת בית הדין"!!

גם משטרת בית הדין הכחישה שהיא מחפשת אחרי, הם אמרו שאולי משטרה אחרת משחפת אחרי, אבל לא היחידה שלהם!!

אני תוהה איזו משטרה מחפשת אחרי!! עשיתי רשימת שמות של יחידות המשטרה השונות בישראל, והתחלתי להתקשר אליהן אחת אחת!! התקשרתי ל-"מח"ש", היחידה של משרד המשפטים בגבעת שאול, אבל קיבלתי את אותה התשובה, "אנחנו לא מחפשים אחריך"!!

אני לא פושעת, אני לא טרוריסטית או מתאבדת מתפוצצת, אני עיתונאית מכובדת שמייצגת את ה-" IFJ ". האלוף דב צדקה יודע את זה, אבל מתבייש להגיד, "מודיעין השב"כ, תחת מעטה המשטרה" מחפש אחריך!!

זו בושה להגיד שהמנהל האזרחי עובד תחת הכיסוי של "המודיעין"!! זו בושה שמשרדו של האלוף מקשר בין אנשים אזרחים לבין משטרת ה"מודיעין", תוך שימוש בצרכיהם ובאינטרסים שלהם!!

העוזר של האלוף צדקה אמר לי מרצונו החופשי שמשטרת ה"מודיעין" חיפשה אחרי בתאריכים 4-14 בינואר, 2002. באותו זמן הייתי באירלנד, ועכשיו המודיעין מאד עסוק במשימת ריגול, בחיפוש אחר הטרוריסטים, ואין לו זמן לפגוש אותי, אז אני צריכה לחכות עד שיהיה לו קצת זמן לעסוק בעבודת הריגול שלו, ויפגוש אותי?? אז, מה אני צריכה לעשות?? עבודתו של האלוף צדקה נשלטת ע"י עבודת מודיעין השב"כ, והוא לא צריך להתבייש בכך, אחרת הוא לא צריך להיות נשיא המנהל האזרחי!!