ארכיון מסמכים 

כנופיית הפטריוטים / צבי כסה


חברי הכנסת אלקין, רותם, לוין,דנון, בן ארי ואח' הם פטריוטים. על כנופיות פטריוטים כמותם יודע כל סטודנט להיסטוריה. אין בעיה. אנחנו דמוקרטיה ויש לנו רוב והכל, כולל זכויות אדם ואזרח, על פיו. אי אפשר שלא להתרשם מהצלחותיהם. הם לא ראשי מפלגות ולא שרים ולא נסיכים. הם ח"כים צעירים ולזכותם הישגים לעילא. בכל עם יש כנופיה כזאת. והיא מצליחה רק כאשר אנשי הכבוד, המנהיגים הפוליטיים, מפחדים מהם ובורחים מהצבעה נגדית, כאשר קרה בהצבעה על חוק הגנת ההתנחליות מחרם.

התבנית היא האופיינית בהיסטוריה של הפטריוטיזם הכוחני הגס דמוי בולשביקי. אנשי הכבוד עומדים מנגד. לוחשים לשרוול מילת הסתייגות. הם לא מלכלכים ידיים. יש להם פטריוטים לשליחותם. מה הרבנים החרד"לים הם אנשי כבוד לא טובלים במקווה, יש להם את נוער הגבעות למעשי נבלה ברשות התורה, כך המנהיגים נתניהו, מרידור, סער, שלום, איתן, ריבלין, מרידור – הם אנשי כבוד. חניכי ז'בוטינסקי לא יטבלו בבוץ, יש להם את כנופיית הפטריוטים בכנסת.

את החוק נגד חרם על ההתנחלויות, שאין מושלו בעולם הדמוקרטי, והוא זכותם וחובתם המוחלטת של אלה שרואים כי המתנחלים במעלליהם דוחפים את מדינת היהודים למדינה אחת עם העם הפלשתיני - כבר קטלו כל מי שראוי להקשיב להם. ואין להוסיף על כך, אך כדי להבין בצלול את פירוש הדברים צריך להציב את האישים הפטריוטים האלה אל אירועים היסטוריים קרובים ורחוקים, שבהם פעלו בני דמותם בעלי הגֶנִים הפטריוטיים הטוטליים, ולבחון מה עוללו אלה בגויים ובעם ישראל.

בצרפת הכנופיה הפטריוטית זממה להרוג את דה גול על חילוץ צרפת משעבוד לכיבוש אלג'יר. (ישראל היא שהזהירה אותו מהקנוניה). ח"כ לוין לו חי בפאריז ערב מלחמת העולם הראשונה היה מצדיק בנוסח הידוע את הרצח של ז'אן ז'ורס הסוציאליסט הבוגד שהתנגד למלחמה: "מעשה אסור. אבל, הוא הביא את זה על עצמו". השבוע מלאו 105 שנים לשיחרורו של דרייפוס, ח"כ אלקין, ראש הקואליציה ויוזם החוק, לו היה צרפתי בימי משפט דרייפוס היה בכנופיה הפטריוטית שהצליחה לחלץ פסק דין של מאסר לאמיל זולה הבוגד, משמיץ הצבא וצרפת. והוא ברח לאנגליה להינצל. (לקוראי המאמר הצעירים: תקישו בגוגל את השם דרייפוס ותלמדו על הפטריוטים וכנופיותיהם).

ובעם שלנו: ח"כ דנון לו היה בימים ההם בהולנד היה וודאי בראש הקנאים בקהילה לגרש את גדול הגדולים, את שפינוזה. ובן ארי, הפטריוט מכולם או בן דמותו כמותו, הוא שהכריז על יוחנן בן זכאי כבוגד. וענק רוח זה נאלץ להימלט בארון מתים כדי לשקם את היהדות לפסגות. ח"כ רותם לו חי בימי המרד הגדול היה מצדיק את נוער הגבעות לרגום את אגריפאס על הנאום הלא פטריוטי שבו ניסה לשכנע את הפטריוטים הקנאים לא להילחם במעצמה העולמית ולא להיחרב בידי רומי. ח"כ חוטובלי של הימים ההם הייתה מארגנת את ההפגנה לכלוא את ירמיהו שמדבר סרה במדינה, במנהיגיה ובשועיה ועוד מעז לטעון שהמדיניות להישען על מצרים היא מטומטמת. הרב ליאור או רב מסוגו בימי שלמה היה טוען לאלוהיו שהמלך שלמה מסר 20 ערים למלך צור ולכן, אסור לו לבנות את המקדש. ח"כ (חריג מהכנופיה, חבוי בקדימה) שנלר היה תופס מיקרופון לדרוש לכלוא את נתן הנביא שהעז לומר את "אתה המלך", אחת מפסגות האמת והמוסר בציביליזציה העברית והאנושית.

לעולם אלה מסתערים בפטריוטיות על היחידים העומדים בשער, מתי מעט או אף לבדם, מול המון עם שטוף הסתה, צביעות ושקרים חלולים ומול השליטים המאביסים אותו באלה.

מה עולה מכל הדברים האלה? – חמור מזה שהשמאל הפוליטי התרסק היא ההתרסקות של הימין הדמוקרטי המתון. זאב ז'בוטינסקי לא היה מאמין שחניכי תורתו שהגיעו לשילטון מפחדים מכנופיה לא דמוקרטית, בולשביקית במקורה, בורחים מלהצביע נגד חוקים שהם לא רק אנטי דמוקרטיים אלא הם אנטי הלגיטימיזציה של מדינת היהודים. וחמור לא פחות, מרחיקים את יהודי התפוצות ממדינת ישראל הנוהגת במהופך לכל המאבקים החברתיים והמוסריים שלהם. בעוד הם מנסים למצב עצמם בארה"ב כשליחים ל "תיקון עולם". כאן בארץ אהבתם כנופיית פטריוטים משבשת דמוקרטיה, מאיימים על בית המשפט העליון ומציעים לבחור שופטים ע"י המערכת הפוליטית. אין תחתית לשקיעה. ייאוש כובש כל ישראלי הגון. אלא יש לזכור: פטריוט כמותם היה מק-קרתי בארה"ב. רדף בהצלחה מסחררת את כל הבוגדים. עד שבא שדר טלוויזיה אחד וריסק אותו ודחק אותו לשולי ההיסטוריה לדראון עולם. (מומלץ לאלקין להקיש בגוגל מק קרתי).