ארכיון מסמכים 
דווקא עכשיו: צעדה ישראלית-פלסטינית למאחז העבריינים בחומש!

דווקא עכשיו: צעדה ישראלית-פלסטינית למאחז העבריינים בחומש!


דווקא עכשיו - צעדה ישראלית-פלסטינית משותפת אל מאחז חומש

טוב למות בשביל ניהול הסכסוך?

מפעל חייו של נתניהו הוא מחיקת הפתרון והנצחת מעגל האלימות. אבל עם כל מבצע שלא מביא שקט או ביטחון מתבהר לציבור הישראלי מה שכל בכיר ביטחוני כבר יודע: אין תוחלת למבצע צבאי ללא חזון מדיני.

המבצע בג'נין הסתיים. תוצאותיו: 12 הרוגים ומאות פצועים פלסטינים בג'נין, ואלפי אנשים, נשים, קשישים וטף שנאלצו להימלט מבתיהם במחנה הפליטים מאימת המלחמה. חייל ישראלי נהרג, 8 פצועים בפיגוע בתל אביב, ורקטות שנורו מעזה.

המבצעים הללו הם חסרי תוחלת, והם רק מעמיקים את מעגל השכול והשנאה. רק סיום הכיבוש ומציאות של צדק ושלום תביא ביטחון לשני העמים פה.

דווקא בימים האלה של מבצע מדמם בג'נין, טרור מתנחלים בשטחים ופיגוע נורא בתל אביב - אנחנו מציעים אלטרנטיבה אמיתית. בשישי הקרוב תושבי הכפר בורקה מזמינים אותנו לצעדה משותפת שתצא מהכפר אל עבר מאחז העבריינים בחומש.

הרשמה ופרטים לצעדה מבורקה לחומש

הסעות: https://cli.re/74eDWb לאיוונט: https://fb.me/e/63z08jDAT

תרמו לנו, כדי שנוכל להמשיך במאבק! FzaHet8WcAIZcy7

מחבלים יהודים מהגבעות או מגיני הדמוקרטיה בנתב"ג, איזו ישראל אתם רוצים שתהיה כאן? אם התשובה ברורה גם לכם, הצטרפו אלינו בשישי הקרוב לצעדה משותפת מהכפר בורקה אל מאחז העבריינים בחומש. נצעד יחד עד שחומש יפורק!

טרור המתנחלים בגיבוי הממשלה FztKGdqWcAI4hkQ

טרור המתנחלים ממשיך בכל הכוח בזמן המבצע הצבאי בג'נין. אתמול בכפר בורקה תועדו ע"י תחקירני יש דין מתנחלים רעולי פנים מיידים אבנים על אם ובתה ששהו באחד מבתי הכפר.

אנחנו לא שותקים לטרור המתנחלים! יחד עם שותפינו בארגונים נוספים עלינו השבוע בקמפיין מודעות ברחבי העיר ת"א שמטיל על הממשלה את האשמה שבגיבוי הטרור המתנחלי המשתולל.

גם אתם לא מוכנים לשתוק לטרור היהודי? הצטרפו אלינו בשישי הקרוב לצעדה משותפת יחד עם תושבי הכפר בורקה נגד המאחז בחומש ונגד הטרור המתנחלי היוצא ממנו!

✊🏼 שישי 7.7 | צעדה ישראלית-פלסטינית מבורקה לחומש | ✊🏼 מוצ"ש 8.7 | הגוש נגד הכיבוש בהפגנות ברחבי הארץ

להצטרפות לקבוצות החזית נגד הכיבוש: https://bit.ly/3IBDF7k


ביום שישי ה-7.7 אנחנו משנים את כללי המשחק. צעדה ישראלית-פלסטינית מהכפר בורקה למאחז העבריינים בחומש!

כי אם יש דבר אחד שבאמת מפחיד את הגזענים בהתנחלויות זה שיתוף פעולה בין ישראלים לפלסטינים. אז שיתחילו להתכונן שם בגבעות, כי מאות ישראליות ותושבי הכפר בורקה בדרך אליהם. נצעד יחד ונדרוש יחד את פירוק המאחז, עד אחרון הקרוואנים!

זו הולכת להיות הצעדה הישראלית-פלסטינית הכי גדולה שהיתה בשטחים. צעדה ישראלית-פלסטינית מהכפר בורקה למאחז העבריינים בחומש! פושעי חומש, אנחנו שוב באים.

זוכרים אותנו מלפני שנה, עם הבולדוזר?

הפעם הבאנו את מה שהכי מפחיד אתכם, כלי הנשק האולטימטיבי נגד השנאה העיוורת שלכם - חומה אדירה של בני ובנות אדם, ישראליות ופלסטינים, בני אדם שרוצים להיות חופשיים: חופשיים מהגזענות שלכם, מהאלימות, חופשיים מהנסיון לחמוס ולגזול, לנשל, להפוך את כולנו, את שני העמים, לנתינים ונתינים סוג ב' במדינת יהודה משיחית ודיקטטורית.

נצעד יחד ובראש מורם בדרישה לפרק את מאחז העבריינים, בו נרמס החוק ונרמסים בני האדם. מאחז שהוא נטל בטחוני שהופך חיילים למאבטחי פוגרומים. מקום בו מפקדים בכירים בצבא תומכים פעם אחר פעם במתנחלים האלימים ומונעים מפלסטינים להגיע לאדמתם.

זהו מקום בו המשבר החוקתי עליו זועקת המחאה קם והפך למציאות: אלוף הפיקוד שעמד בין ממשלת הדיקטטורה לבין שלטון החוק, בחר לציית לפקודה הבלתי החוקית שמטרתה הכשרת המאחז. זהו מקום בו פוליטיקאים קטנים וציניים קונים את עולמם במחיר דם וסבל של מיליונים. לא נקבל יותר את המציאות הזאת. לא נסכים לתכנית הזוועות של הממשלה: לתת פרס לטרור ולהפוך את גבעת העבריינים להתנחלות חדשה וחוקית.

נדרוש את פירוק המאחז, עד אחרון הקרוואנים! וכאשר יפורק, והיום הזה יגיע, נדע שהתחלנו לצעוד בדרך חדשה, דרך שבה יש אור בקצה המנהרה, שמובילה לריפוי, צדק ופיוס בין שני העמים.

אל תגידו יום יבוא. הביאו אותו איתנו!

שלום עכשיו