היומן של קאוטר סאלאם 

גיהנום תוצרת ישראל (25/6/02)

יומנה של קאוטר סלאם

יום שני, ה-1 ביולי, אמור להיות היום האחרון לשהותי בישראל.

יום שני, ה-1 ביולי אמור להיות היום בו אעזוב לאירופה לפי התוכנית שלי. אבל נראה לי שביום שני, ה-1 ביולי, אחזור לחברון, לבית שלי, לגיהנום תוצרת ישראל!!

עד עכשיו, המנהל האזרחי הישראלי שהיה אמור לתת לי אישור לעזוב את ה"גיהנום תוצרת ישראל" הזה, לא נענה לבקשתי מתאריך 13 ביוני 2002, בענין עזיבתי לאירופה.

האלוף דב צדיקה, נשיא המנהל האזרחי הישראלי, לא יכול לתת לי אישור!! האלוף צדיקה, צריך לקבל אישור מהמודיעין, מהמשטרה, מהצבא, מהמתנחלים… לפני שהוא נענה לבקשה שלי!! זו השיטה בה פועל המנהל האזרחי בתנאים נורמליים!!

שיטת "ריבוע הרשע המדמם" או "רר"מ-מ.מ.צ.מ", של המודיעין, המשטרה, הצבא והמתנחלים, שולטת בעבודת המנהל האזרחי.

במקרים רבים, המנהל האזרחי, המשחק את תפקיד הקישור בין הפלסטינים לבין ה-"רר"מ-מ.מ.צ.מ", תוך כדי ניצול הצרכים והאינטרסים שלהם.

במקרים כאלו היו חולי סרטן מקורבנות המדיניות הזו. פאטימה אל-עלול מתה מסרטן כאשר המנהל האזרחי סירב לפנייתה הרפואית לאישור כתוצאה מהפעלת לחץ על הבן שלה, מחמוד, כדי שיהיה מרגל!!

כבר יותר משנה המנלה האזרחי הפסיק לתת אישורים לטיפולים רפואיים, במקרים שגורמים מוות מסרטן או ממחלות כליה!!

המנהל האזרחי נותן לפעמים אישורים רק לפלסטינים שגרים קרוב לצבא ולהתנחלויות היהודיות, והם שולטים בבתים שלהם!! אנשים אלה סובלים תמיד מהחוקים הבלתי אנושיים של המנהל האזרחי שמגביל את התנועה החופשית שלהם ואת תנועת קרובי המשפחה שבאים לבקר אותם, ומגבילים את הכניסה והיציאה מהבתים שלהם!!

למנהל האזרחי יש עוד תפקידים, כמו להרוס את הבתים של הפלסטינים והחרמת האדמות שלהם!! הם נותנים אישורי בניה והתרחבות להתנחלויות החדשות בזמן שהם אף פעם לא נותנים לפלסטינים אישורים לבניית בתים חדשים באזורים הנמצאים תחת שליטה ישראלית!!

באזור אל-באקה בחברון, יש 36 משפחות שגרות בבתיהן מלפני 1967, מספר הנפשות הממוצע בכל משפחה הוא 20-25. הם גרים בשני חדרים!! הזוגות הנשואים הטריים המשיכו לחיות עם עוד 5-6 ילדים בחדר אחד, המנהל האזרחי תמיד סירב לתת למשפחות אלה אישור לבניית בתים חדשים, בעוד הם ממשיכים להחרים את האדמות החקלאיות שלהם כדי להרחיב את התנחלויות קרית-ארבע וגבעת החרסינה. לאחרונה הם בנו פרוייקט מגורים חדש על האדמות שלהם שישמש את תושבי התנחלות גבעת החרסינה!!

הגבול של ההתנחלות החדשה עובר על הגג של ביתו של עבד אלג'וואד ג'אבר, המנהל האזרחי נהג לפגוע בעצים של המשפחה ולחתוך את צינורות המים המגיעים אליהם. המתנחלים תמיד תקפו את המשפחה וגרמו לפציעתה של אשתו בת ה-76. שניהם אושפזו מספר פעמים כתוצאה מתקיפות אלו!!

רוב עובדי המנהל האזרחי הם מתנחלים קיצוניים ואנשים מושחתים, כמו למשל ראש המחלקה המארגנת, מר דוד קישק, שנחקר כמה פעמים ע"י המשטרה שלבסוף המליצה להעמידו למשפט!!

גם רמי איקראי ויוסי הם אנשים מושחתים!!

כחודשיים לפני תחילת האינתיפאדה, העיתון הישראלי 'ידיעות אחרונות', פרסם כתבה גדולה על עובדי המנהל האזרחי ועל הפרוייקטים הבלתי חוקיים שהם בונים תוך שימוש במקום ממשלתי!!